vrijdag, augustus 25, 2006

Hey Big Spender

Vandaag hebben we een sofa gekocht bij Seats and sofas in Lochristi. Het was juist een promo tiendaagse en daar moesten we van profiteren!
En we hebben een mooie zetel gekocht: een bruin eiland!! Heel groot met veel kussens. Maar we hebben goed gemeten hoor. Het kan in ons huisje binnen.



Bovendien heb ik ook een object bij Ebay gewonnen: een chauffage/handdoekenrek!! Nu moet ik alleen nog zien dat ik dit weekend het rekje in Brugge ga afhalen. Want maandag vertrekken we naar Barcelona!!!
Zondag komt mijn nicht(en?) ook kijken naar ons huisje. Verder heb ik van ons mama nog sla- en frietkommen + kommetje voor nootjes en olijven (Ik ben gek op Olijfjes) Plus nog een wasmachine.
Van ons meter hebben we dan weer een droogkast gekregen. Nonkel heeft laten weten dat we achter een mixer mogen op zijn kosten.
Met Kris zijn moeder ga ik zaterdag achter een heel set handdoeken. Zeg nu nog eens dat we niet verwend zijn.
Een welgemeende "Dank U wel" aan deze milde schenkers!!!!
Want geeft toe: leven zonder olijfkommetjes, dat kan toch ECHT NIET he!?!!

Groetjes
Kristin
PS DE cursus Spaans begint al goed te lukken :p. Buones Tardes for you all!!!

Geen opmerkingen: