maandag, augustus 07, 2006

De Heilige Lijst


Gisteren de lijst nog eens upgedate met al de spulletjes die we al verzameld hebben. Mag ook wel. We zijn al een beetje heel veel gaan winkelen achter meloenbolletjesmakers, stoffer & blik, microgolf, ijsschepper (zéér belangrijk) enzo voort
Bovendien is ons team met (Chinese) vrijwilligers voor schilder en ander knutselwerk al gegroeid. We zullen ne grote BBQ moeten organiseren om al deze klussers te bedanken. Ik had taart voorgesteld maar dat vonden ze niet voldoende :p
So BBQ it is. Alhoewel hoe alles aan dit tempo verder gaat, zal t eer het huis af is het al bijna winter zijn. Bij deze is het beloofd, ofwel BBQ ofwel Fondue (das ook lekker).
Veel mensen vragen me ook "wat moeten we je nou kopen?". Tsja, das t probleem he. Trouwers hebben een huwelijkslijst liggen maar wij dus niet. Misschien had ik dat beter gedaan. Maar ik vind t eigenlijk wel leuk al je spulletjes in verschillende winkels kopen.
De Ikea, Makro, Dille en kamille, Media Markt, De Parel, Molecule. Half Belgie heb ik al plat gelopen. Zo zijn mijn weekends ook goed gevuld natuurlijk.
En nu is het echt aftellen naar Vrijdag want dan krijgen we De Sleutel. Héhé, ik ben benieuwd. Het is indertussen van mei geleden dat ik ons huisje heb gezien. Hoe ziet het er ook weer uit?
Vrijdag mogen we terug naar binnen dus. En deze keer met de honden. Benieuwd wat Juno (foto rechts boven) en Skip er van vinden! Dat zal nu wel mee vallen. Honden zijn nogal trouw. Maar voor onze katten vrees ik wat... Ons Pruts is heel standvastig en komt bijna haar 'territorium' niet af. We zullen heel wat boter op haar pootjes moeten smeren voor ze de biezen pakt (onze volkswijsheid btw: boter op de kat haar poten verhindert dat ze wegloopt).
Aslan is wat jonger en dus wat flexibeler. Voor hem is ons nieuw huis idealer. Geen drukke weg meer. Voor zo'n jong katje die veel ruimte nodig heeft een echte luxe.
Voor de rest nemen we mijn cavia's (hebben geen naam, de witte en de bruine) ook mee. En krijgen we nog kippen en een haan van mijn nicht.
Ma eerst zullen we t huis maar wat opknappen en inrichten voor we de beestenboel mee naar daar sleuren.

Nog vier nachtjes slapen!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Today is THE day! Nog eventjes geduld en ge hebt de sleutel in handen!!! Jipie :-)
Vandaag begint de volgende stap van jullie leven, enjoy it!
Jawadde,ik kijk al uit naar jullie fondue, mijn zusje aan de kook :-)
En wees gerust zolang er eten aanwezig is in uw nieuwe huisje, zal Prutske haar wel thuisvoelen :-)
xxx
U zusje

Anoniem zei

eeey nichtje en kris..
veel plezier met jullie huis en met de fondue of et ander hé..
xx-jes