maandag, september 04, 2006

Grote werken


Terug van Barcelona!! Het was heel leuk en vooral véél zon ( t is ni om jullie jalours te maken hoor maar bij deze weet je het toch lekker he :p)
Van de zon naar het stof: voor ons is het maar een klein stapje. Zaterdag hebben we nog in ons huisje gewerkt:
* alle behang is er (eindelijk) af: mag wel want soms waren er wel 4 lagen over elkaar)
* de hondenbak is gevuld met zand: voor een propere, kaka- vrije tuin
* de afbraakwerken van het tuinpad zijn gestart: voor een tuin zonder klavers en paardenbloemen
* de trap is al een klein beetje afgeschuurd en ja hoor; er zit mooi hout onder
Deze week staat volgende nog op het programma:
Ik ga in twee uur de tuin omspitten: zo niet verlies ik mijn weddenschap. Enfin tot nu toe heb ik er een goed oog op: de aarde is heel los en de tuin is nu ook weer niet zooo groot. En Niemand, ik herhaal NIEMAND heeft gezegd hoe diep dit moest zijn.
Ik ben er dus overtuigd van dat dit mij gaat lukken!!
En nonkel Johnny komt deze week ook eens af met zijn sloophamer. Volgende stukken zullen dit niet overleven: de keukenvloer, de keukenmuur, de wc en het dak (van de aanbouw). Ik stel voor dat de laatste twee wel als laatste uitgevoerd worden. Ik heb geen zin om naar het toilet te gaan onder een boom of zo. We hebben trouwens nog geen boom!!
Bij deze weze U al gewaarschuwd!!!

Geen opmerkingen: