zaterdag, september 23, 2006

Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien......



Vandaag zijn we er eens goed ingevolgen.

Opgeroepen door Marcel, stond ons team klaar:
Marc
Pa
Ma
Nonkel Johnny
En of course; ik en Kris
Normaal gezien ging Katleen ook mee komen maar we hadden toch te weinig kruiwagens. Uitgesteld is wel niet afgesteld dus binnenkort loopt Katleen met een verfborstel door Aalst :p.
Doel: De camion zette om half acht het bouwmateriaal af. Wij mochten alles naar achter verhuizen (boerkes, snelbouwstenen, zand, grind enzo).
Een zwaar klusjes en er werd een kleine snelwegje van kruiwagens georganiseerd.
Het ging goed vooruit en rond één uur kon iedereen al bijna naar huis.
Kris, Marc en ik hebben het veldje-vol-klavers-dat-men-grasperk-durfde-noemen omgetoverd tot een hoopje aarde.
Nonkel heeft nog "gefreisd" (juist geschreven?) en na de "penen" eruit gehaald hebben, konden we zaaien.
Ik aan de zaaimachine, Marc aan 't egaliseren en Kris aan de rol. Hopelijk krijgen we nu een mooi grasperkje. De duifjes hebben ook weer eten :p
Het enige wat nu nog recht staat in de tuin zijn de mooie struikjes die we verleden week gekocht hebben. Katleen en ik hebben ze maandag gezet.
Bosbes, braambes, cassis en hazelaar. Bovendien zijn de framboos en notenlaar al besteld bij Peter Ghislain. Lekker veel besjes en noten. Mmmmmmmmmmmmmmhhh!!
Ons badkamermeubel is ook besteld bij Gamma. We hebben eens goed geprofiteerd van hun week van de klant.
Anyway we zijn weer goed opgeschoten en mijn woordenschat is ook weer eens uitgebreid.

Geen opmerkingen: