vrijdag, februari 11, 2011

1ste keer naar kapper

De haartjes liggen weer netjes in de plooi.
Omdat ik mij al een tijdje ergerde aan de weel heel wilde haardos van ons Oontje had ons ma een afspraak gemaakt bij haar kapper.
Ik zocht nl een kapper die wat verstand had met omgaan met kleine kinderen. Mijn kapper is te duur en eerder 'hip' dus ik vermoed dat ze niet zo kindvriendelijk zijn. De kapper van de oma dus.
Ons Oontje zag het helemaal zitten. Vrolijk lachend ging ze naar binnen. Er zat veel volk in de zaak dus daardoor was ze wel wat overweldigd. Gelukkig was er een klein hondje om haar wat af te leiden.
Bella de hond werd goed geaaid. En zo was het al snel aan haar.
De kinderstoel was echt wel eng en daarbij heeft ze wat gehuild. Oma's schoot bleek een heel stuk veiliger te zijn. Ze heeft nadien geen kik meer gegeven.
Haartjes nat spuiten, de schaar en de haardroger zijn vlot gepasseerd. Samen met Oma, Beer en Tut heeft ze de uitdaging vlot doorstaan.
En dit is het resultaat:
tada!!!

Geen opmerkingen: