maandag, maart 07, 2011

Tristan 2 maand

Juist 2 maand en al zijn eerste carnaval achter de rug.
Dat kan alleen maar nen Oilsjteneir zijn .
En zodus geschiede, helaas heb je er wel weinig van gemerkt.
In je nieuwe buggy slaap je nu als een roos. Eerst was je er niet zo gek van, maar sinds ik er een warm dekentje in gelegd heb, slaap je er letterlijk en figuurlijk in als een baby.
Zelf in de (kinder)stoet van Aalst carnaval dat dit weekend los barstte in de straten van Aalst.
Kon je zo 's nachts ook maar slapen. De gebroken nachten worden best zwaar.
Je krijgt zelf niet meer fulltime borstvoeding want om de twee uur honger hebben is best zwaar voor mij. Dankzij het flesje slaap je toch al eens een uur of 4. Met wat geluk 5,
Deze maand heb je ook je eerste nachtjes elders blijven slapen. Eerst bij Oma en Opa Mere, een week later bij de andere Oma en Opa.
Zo kunnen wij ook nog eens uitslapen. Je doet ons wel voor gek verklaren want elders slaap je gemakkelijk 5 tot zelf  7 uur. Wat Oma en Opa anders doen, ik heb het nog niet gevonden!
Gelukkig groei je als kool. De maten 50 en 56 mogen definitief in de doos. Ik ben benieuwd naar je lengte en gewicht want donderdag gaan we naar Kind en Gezin.
Dan krijg je je eerste prikjes. Maar ik denk niet dat je daar naar uit kijkt.
Oh ja vanaf vrijdag ben je fan van ACDC. Je Meter en ik hebben dat beslist en je op voorrand al een tof petje gekocht...

Geen opmerkingen: