vrijdag, mei 11, 2007

Juno is gesterilisseerd


Juno is een beetje kalmer: veel liggen en minder hyperkinetisch rondlopen.
De reden: ze is gesterilisseerd.
Ze heeft een lampenkap gekregen van de dierenarts maar daar is ze niet dol op.
Haar middel om weerstand te bieden: stokstijf blijven staan (voor een uur lang).
Enfin t is nog maar de 2e dag sinds de operatie. Ze zal nog wat last hebben.
Ik heb het dan maar geprobeerd met verband aanbrengen maar daar was ze ook niet zo zot van. Terug stokstijf blijven staan.


Voor onze Skip hebben we minder goed nieuws: haar gezwelletje op de buik blijkt kanker te zijn

Om toch nog goed af te sluiten: binnenkort weer nieuwe bewoners (maar t zullen ver de laatste zijn zeker :p)
Ik heb 2 ratjes besteld in het rattenasiel (Rat'nRol). Volgende week zondag mogen we de 2 husky broertjes gaan halen.


Nog renovatiewerken: de eerste laag is droog. Maandag (als het droog blijft toch) gaan Kris & Freddy de tegels leggen.
Bijna BBQ dus!!

1 opmerking:

Anoniem zei

ocharme Juno, ze zal niet weten wat er haar is overkomen
mischien heeft de dierenarts er haar kuren mee uitgehaald?
ik wens ze zieke beterschap
en spijtig van Skipeke das echt geen goed nieuws.
Voor je haar nog opereert zou ik oog og eens advies vragen aan Deurinckx of een andere je ziet ons Snoopeke was ook te oud om nog zo een operatie te overleven
dikke kus
en tot op de BBQ, ik mag toch komen hé?
mama