dinsdag, april 24, 2007

Digger (bis)

Bij deze even laten weten dat we nog steeds levend en wel zijn in de schattekesstraat. En het werd weer tijd voor een update, dus hier is hij. Wist je dat:
  • onze kleerkast eindelijk geleverd en geplaatst is ? Opmerking aan de verkoper: als je klanten er mee moeten voor zorgen dat je je bestellingen opvolgt ben je fout bezig!
  • onze douche ondertussen ook geplaatst is ? Marc en ik hebben met de douchedeur zitten worstelen. Dirk is daarna de kraan en de douchegarnituur komen plaatsen.
  • ik nog altijd de siliconen moet spuiten voor de douche echt bruikbaar is ? (Sorry Kristin)
  • vorige zondag peter Ghislain op bezoek is geweest (samen met de familie Sonck), en zag dat het goed was ? (Hij heeft trouwens bevestigd dat onze notelaar het niet overleefd heeft. We gaan dus iets nieuws moeten zetten.)
  • Kristin geslaagd is voor nog eens twee examens ? Ze heeft tot nu toe nog geen enkele buis. Proficiat aan het blokbeest, de nerdlinger, misses pointdexter,... ;-)
  • we aan het kijken zijn om een nieuw terras aan te leggen ? Daartoe ben ik begonnen met de hele boel tot op de nodige diepte uit te graven. Als ik één ding geleerd heb na deze renovatie is het hoe je een spade vast moet houden. :-)
En tenslotte: wist je dat dit alles me weerhoudt van "valuable gametime" ? Wanneer ga ik in godsnaam Final Fantasy XII uitgespeeld krijgen ? :-)

1 opmerking:

Bougie'ken zei

Ik kijk al uit naar de aanleg van het nieuw terras :) Eindelijk BBQ :D
Njammekes :)

xxx